fredag 14 september 2012

Trådlösa lurar ett måste!



Sennheiser RS 220
Såg nyss en recension på Cnet om RS 220 trådösa hörlurar som fick riktigt bra omdöme, mina nuvarande trådlösa lurar (Philips SHC8545) börjar säcka ihop efter snart 4 år och tekniken har gått frammåt sedan dess.

Jag skulle aldrig kunna återgå till trådlurar igen, det är så skönt att ha total frihet när man är hemma och kan lyssna var man än är utan att vara bunden till viss punkt (oftast datron i mitt fall), möjligtvis skulle jag kunna tänka mig ett par analoga lurar ni vet sånna där med stora muffar med guldplugg man hade när man satt på biblioteket när man var liten och lyssnade på LP-skivor!

Det viktigaste med trådlösa hörlurar tycker jag är att de sitter bra (under längre lyssnande), bra batteritid, brusfria och bra räckvidd(minst 50 till 100 meter).

Mer info om lurarna finns här.

Etiketter: