lördag 4 mars 2006

Melodifestival...

Vilken otroligt tråkig dag! Tyvärr har jag absolut inget spännande att komma med idag. Totalt mörker. Och inte blir det bättre av att det är melodifestival ikväll på TV som man av någon anledning kanske motsträvigt tittar på!

Hum.. Vad göra utifrån detta scenario?

1. Sätta sig i källaren med kasse bira och lyssna på Iron Maiden i sex timmar
2. Åka hiss upp och ner i några timmar
3. Hoppa bungy-jump från balkongen och plocka av mössor på förbigående :)
4. Koka en termos med Kaffe och sätta sig på taket och njuta av utsikten :)
5. Bygga snögubbe framför busshållplatsen =/
6. Kasta snöboll på lapplisor :D
7. Simma 50 längder i badkaret :o
8. Redigera bilder :(

9. Äta ett tio-pack med bananer
10. Inse att det är dags att gå och lägga sig och vakna imorgon...

Nåja, nu tror jag att jag har motiverat mig att orka titta på melodifestivalen några minuter i alla fall! Jag är skeptisk...

Etiketter: ,