tisdag 9 oktober 2007

Vad händer med bloggen?

Har fått en del som frågat varför min blogg inte uppdateras så mycket och det beror helt enkelt på min risiga hälsa som blivit sämre och bromsar allt just nu och senaste tiden.

Jag har bloggat lite på finest.se så det finns lite info i alla fall, ta en titt här www.finest.se/tonykollberg

Jag ska försöka göra en sammanställning vad som hänt sen i våras, från alla turner och plåtningar osv..

Senaste som hänt är att jag plåtat senaste FHM omslaget som finns ute med Emilia Carpinisan samt plåtat Miss World finalen på Café Opera, jag ska försöka peta in alla bilder på http://www.missworldsweden.com/ inom kort.


Här är en bild från Miss World finalen i Trosdags på Cafe Opera
Marie och jag samt Cathrin Skoog förra årets vinnare.

Hold on...

Etiketter: ,