söndag 19 maj 2013

En ny bild på Michaela som blev skivomslag!



(Foto: Tony Kollberg)

En ny bild på Michaela som jag tog i min studio på Linnégatan. Jag plåtar ju inte modeller så ofta nu för tiden men det händer (om hälsan tillåter) och Michaela är nog den ödmjukaste modell jag plåtat. Vi har plåtat ett par gånger tidigare.

Den här bilden är faktiskt inte redigerad något förutom att jag gjorde den svartvit. Liggande bilder är inte min styrka men den här och bilden på Natacha Peyre är jag faktiskt nöjd med.

Omslag till Sunset Force
Min bild blev senare omslaget till låten 'Let's go Crazee' med gruppen 'Sunset Force' som finns på Spotify. (Det är inte jag som redigerat bilden som senare finns på omslaget).

Det finns även en video med låten på deras facebook sida. Det är Peter Johansson som gjort låten (producenten till Pandora) och låten finns listad här.

Ett klipp med Peter i Nyhetsmorgon (TV4)

peterjohanssonforfattare.se

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

När kommer man kunna få se mer av denna plåtning?

8:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home