torsdag 28 juni 2018

En promenad med Laura Marken

Klicka för större bild. Foto: Tony Kollberg



















Häromdan var jag och fikade med Laura Marken i Gamla Stan, vi passade på och ta en promenad runt Riddarholmen och där tog vi några snabba bilder spontant med mobilkameran (Samsung J5)! Tycker resultatet blev helt ok trots att man inte har samma skärpedjup som med en vanlig systemkamera!

Det finns få modeller som jag skrattar så mycket med i studion som Laura (vi ligger nästan dubbelvikta av skratt stundtals)! Vi gjorde några jobb med Slitz och Adam Live på TV3 för massa år sedan. Och vi plåtade även för mitt Simmagazine.

Jag måste passa på att säga att jag väldigt sällan plåtar nuförtiden pga jag drabbats av svåra panikångestattacker sedan flera år, men nån spontan bild då och då kan det bli när hälsan tillåter!

Laura är numera författare och har skaffat en hemsida som finns här.

Laura i Malou efter tio.

Hemsida: lauramarken.webnode.se

Etiketter: ,