måndag 28 december 2009

Asus UL30VT den perfekta datorn



Portabel och strömsnål
Man måste inte köpa en Macbook längre om man är ute efter en designad dator, både Sony Vaio och Asus har ultralätta och riktigt fräsha alternativ. Asus nya UL30VT tycker jag uppfyller alla krav på vad en bärbar dator ska prestera, dessutom till ett bra pris.

Prestanda

  • CPU: Dual Core 1.73 GHz
  • Minne: 4 Gb
  • Grafikminne: 512 mb
  • Batteritid 10 timmar
  • Skärm: 13" (LED)
  • Vikt 1.5 kg
  • Hårddisk: 500 gb
  • Operativsystem: Windows 7 Home Premium 64-bit
  • Trådlöst nätverk
  • Övrigt: Webbkamera + HDMI kontakt

Pris: Cirka 7500 kr (inkl)

Mer info och omdömen klicka här.

Även Sweclokers har uppmärksammat den här datorn.

Etiketter: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Tony!

Jag har bestämt mig för att bli fotograf, tycker att det är väldigt roligt att foto, även om jag är amatör. ;)

Jag undrar vad du har för tips till mig som är rookie? Jag har en nikon D60 och har precis införskaffat Photoshop CS4. Några tips?

Har du någon hemsida? Jag känner till dig från Marie Plosjös blogg.

Hälsningar Carolina

7:27 em  
Anonymous Anonym said...

I want not approve on it. I over nice post. Particularly the title attracted me to read the unscathed story.

6:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home