fredag 2 april 2010

Quake Live på webben



Quake Live imponerar
Jag testade nyss Quake Live på webben idag för första gången! Det är helt otroligt att man kan spela gamla Quake III direkt via webben helt gratis med sån prestanda, allt är sig likt från förr och lite bättre på vissa punkter.

Tuta och kör direkt
Det tar typ tre minuter att komma igång, allt du behöver göra är att skapa ett id och lösenord samt installera ett plugin, sen är det bara tuta och köra.

Gå in på www.quakelive.com och testa själv! Mer info finns här.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Du måste hoppa runt Tony!

12:00 em  
Blogger Tony Kollberg said...

Haha, jag vet! Jag testade bara en snabbmatch mot datorn, men adda mig så ska du hoppa framför min pipa! Adda: Xverminator

4:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home