lördag 9 februari 2019

SSD med RGB


Nu finns det en hyfsat billig RGB-belyst SSD från Kingston. Jag har inte börjat med RGB i min dator än, men funderar på att börja skaffa vissa delar stegvis.

Just denna SSD från Kingston är väldigt billig (599 kr) med hyfsat bra prestanda! Jag har bara kört med Intel och Samsungs SSD innan, så de är de enda diskarna jag kan jämföra med.

Bra för spel men inte video
Just Kingston HyperX Fury är något långsammare i skrivhastighet vs t.ex. Samsung 860 EVO men båda har samma läshastigheter på 550MB/s. Jag gör ibland videoklipp till youtube där det krävs snabb skrivning till SSD, så HyperX Fury är inte helt optimal, men som en vanlig disk för operativsystem och vanliga program så är den ett utmärkt val.

Video med HyperX Fury och recension.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Bonita luis said...

HyperX Fury RGB SSD in UAE, 480GB Interal SSD in UAE, Interal SSD in UAE
https://gccgamers.com//hyperx-fury-480gb.html
HyperX Fury SSD in UAE, Safe Shopping Multiple Payment Options Express Delivery GCC Gamers Moneyback Guarantee.
1633661673708-9

4:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home