tisdag 27 februari 2007

Pet Shop Boys - The Kings of Kings



I Wouldn't Normally Do This Kind Of Thing
Så var det dags för lite musik i min blogg igen! I natt satt jag och jobbade med en hemsida och lyssnade på gamla godingar. Pet Shop Boys tillhör ett av mina absoluta favorit "band" i min cd samling!

Perfektionism
Det är svårt att sätta ord som matchar med Pet Shop Boys nivå och deras perfektionism, jag behöver nog inte gå in på djupet runt detta, det mesta talar för sig självt. Jag vet inte hur många dunder låtar de gjort genom tiderna. Helt tidlös musik som funkar i alla lägen. Levande legender helt enkelt!

www.petshopboys.co.uk

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ville bara skriva ett litet kommentar och onska dig all gott. Keep up the good work!

11:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home