söndag 11 juni 2006

Bland Stjärnor och Ikoner

Victoria Silvstedt - House Of Lingerie
Ikväll så var jag på Victoria Silvstedts visning och lansering av hennes nya klädmärke på Café Opera. Tyvärr var jag så krasslig att inte tänkte gå, men pallade mig iväg tillslut ändå. Visningen gick bra och efteråt passade jag på och ta några mingelbilder på Victoria och andra.

Victoria Silvstedt
Ingemar Stenmark, Victoria Silvstedt, Tomas Brolin

Igemar Stenmark
Ingemar poserade glatt med Victoria.

Kuriosa: Det som är extra kul med Victoria är att hon själv varit slalomåkare innan hon blev modell, samt att hon just hade Ingmar Stenmark som idol och förebild som liten. Jag måste tillägga att Ingemar Stenmark är nog en av de mest ödmjukaste personer jag mött. Själv undrar jag vem som var mest nöjd efter denna bild... :)

Foto: Tony Kollberg

Här finns några fler bilder från eventet.

Etiketter: , , , ,